Bedankt voor uw aanmelding!
Beste ouder(s)/verzorger(s),
U heeft uw kind aangemeld voor de basisschool in Apeldoorn.
In uw mailbox ontvangt u per omgaande een bewijs van deze aanmelding. De aanmelding zal door de school van uw eerste voorkeur worden afgehandeld.
Heeft u dit niet ontvangen, neem dan contact op met de school (check ook uw spambox).
Voor vragen kunt u ook terecht bij de helpdesk van het toelatingsbeleid
e: helpdesk@basisscholenapeldoorn.nl
t: 055 – 206 2299
LET OP: Als het adres op de aanbiedingsbrief/aanmeldformulier niet klopt of u heeft geen adrescode ontvangen, geef dan op korte termijn een bewijs van adres af op de school van aanmelding. Hierdoor krijgt u voorrang op de 6 dichtstbijzijnde scholen.
Toegestane adresbewijzen zijn:
- Huur- of koopcontract
- Inschrijving PSZ / KDV
- Brief consultatiebureau of GGD
- Uittreksel BRP (voorheen GBA)
- Kinderbijslagpapieren
- Kinderopvangtoeslagpapieren