De aanmelding is verstuurd

Beste ouder(s)/verzorger(s),

U heeft uw kind aangemeld voor de basisschool in Apeldoorn.

Binnen 10 werkdagen ontvangt u een Bewijs van Aanmelding van de school van uw 1e voorkeur.
Check ook uw spambox/ongewenste mail en neem anders contact op met de school.

Voor vragen kunt u terecht bij de helpdesk van het toelatingsbeleid:

e: helpdesk@basisscholenapeldoorn.nl
t: 055 – 206 2299

LET OP: Als u heeft aangegeven (in de aanmelding) te beschikken over een schriftelijke toezegging op de school van eerste voorkeur, zorg dan dat u deze uiterlijk op de uiterste datum inlevert op de school (na deze datum komt deze te vervallen).
Geboren sept. – dec. 2021: 12 dec. 2024
(scholen hebben geen plekken toegezegd aan kinderen geboren na 2021)

LET OP: Klopt het adres niet op de brief van de gemeente of u heeft geen adrescode; geef dan op korte termijn een adresbewijs af op de school van aanmelding. Hiermee krijgt u voorrang op de 6 dichtstbijzijnde scholen.

Toegestane adresbewijzen zijn:

– Huur- of koopcontract
– Inschrijving PSZ / KDV
– Brief consultatiebureau of GGD
– Uittreksel BRP (voorheen GBA)
– Kinderbijslagpapieren
– Kinderopvangtoeslagpapieren