De aanmelding is verstuurd

Beste ouder(s)/verzorger(s),

U heeft uw kind aangemeld voor de basisschool in Apeldoorn.

Binnen 10 werkdagen ontvangt u een Bewijs van Aanmelding van de school van uw 1e voorkeur.
Check ook uw spambox en neem anders contact op met de school.

Voor vragen kunt u terecht bij de helpdesk van het toelatingsbeleid:

e: helpdesk@basisscholenapeldoorn.nl
t: 055 – 206 2299

LET OP: Heeft u in de aanmelding aangegeven te beschikken over een schriftelijke toezegging op de school van 1e voorkeur, zorg dan dat u deze uiterlijk op 18 mei 2022 inlevert op deze school; na deze datum komt deze te vervallen.

LET OP: Klopt het adres niet op de brief van de gemeente of u heeft geen adrescode; geef dan op korte termijn een adresbewijs af op de school van aanmelding . Hiermee krijgt u voorrang op de 6 dichtstbijzijnde scholen.

Toegestane adresbewijzen zijn:

– Huur- of koopcontract
– Inschrijving PSZ / KDV
– Brief consultatiebureau of GGD
– Uittreksel BRP (voorheen GBA)
– Kinderbijslagpapieren
– Kinderopvangtoeslagpapieren