De aanmelding is verstuurd

Beste ouder(s)/verzorger(s),

U heeft uw kind aangemeld voor de basisschool in Apeldoorn.

Binnen 10 werkdagen ontvangt u een Bewijs van Aanmelding van de school van uw 1e voorkeur.
Check ook uw spambox/ongewenste mail en neem anders contact op met de school.

Voor vragen kunt u terecht bij de helpdesk van het toelatingsbeleid:

e: helpdesk@basisscholenapeldoorn.nl
t: 055 – 206 2299

LET OP: Als u heeft aangegeven (in de aanmelding) te beschikken over een schriftelijke toezegging op de school van eerste voorkeur, zorg dan op de uiterste datum inlevert op de school (na deze datum komt deze te vervallen).
Geboren sept. – dec. 2019: 15 dec. 2022
Geboren jan. – april 2020: 1 feb. 2023
Geboren mei – aug. 2020: 10 mei 2023

LET OP: Klopt het adres niet op de brief van de gemeente of u heeft geen adrescode; geef dan op korte termijn een adresbewijs af op de school van aanmelding. Hiermee krijgt u voorrang op de 6 dichtstbijzijnde scholen.

Toegestane adresbewijzen zijn:

– Huur- of koopcontract
– Inschrijving PSZ / KDV
– Brief consultatiebureau of GGD
– Uittreksel BRP (voorheen GBA)
– Kinderbijslagpapieren
– Kinderopvangtoeslagpapieren